Monday

perplexed

deteriorate
and
improving at the same time

whatever a taboo
i dont have the courage to make an exception

有些事不可以
用些什么来衡量.
'm tired.i wish to scream out.
昨天
在洗东西
妈不懂在弄洗衣机的什么
结果零件的螺丝掉进去
出不来==
整个坏掉辽
结果骂的是我
又不是我弄的.
lol


今天扫地
扫出很多头发给她看到
又骂
fed up with those hair drops.
好像我很想掉头发
我总不信那堆头发里没有你的
TMD

幸好不是跟你姓.


现在洗衣机修好了
又骂我
说我闯的祸每次要你来收拾
都不懂是谁利用了谁.
zz


bewildered.perplexed.困惑

3 comments:

Unknown said...

你有压力我有压力~
就只是老人家没宣泄的地方~

=)

换个角度想想事情:
骂你掉头发,或许是是该想想最近是否压力大了?
是否睡眠不足?
是否进食,作息出了问题?
=)

加油~
^.^

✖**Ru**✖ said...

ur mum.. = =..
but i m worst than u. >.<
i had a big fight with my dad yesterday morning.. T.T
haiz.. x)
parents always like tht d.. = =
anyway, dun let yourself too stress o ^^
happy~

hsinyee. said...

Jun
thx.
but dropping hair is a usual fenomena for me.
LOL.xD

Ru.
euu too=)
dun put so much stress on urself.
gayews.
x)