Tuesday

disgrace

性向测试.
okay.
研究型 or something else lyk dat.- -
对我而言
还好barr.
x)

虽然有了目标
但不懂会不会
有一天我反悔.
hee.

有时我真的很不明白
那是真实 还是一种伪装
已经不知道要用什么来形容
很害怕
很怕他又失去自我
有时执著也需要时间来
把它稳定
i care.i'm afraid.
pls.dont lose urself.
很想说.我们可不可以 .
对于今年
或许是种转变.我们的考验.
因为当初的单纯.
已经不在了.

蓝色是本色
没有任何颜色可以调出的.
dats y blue mood
is complex

3 xiao.gayews for our choir tml=)

4 comments:

✖**Ru**✖ said...

i want to do d test a~
bad.. got 公假.. cant go T.T
how do they test u guys?

Unknown said...

对于选科,我没能多说什么···

还是那句:

想清清楚楚~

然后

选你所爱,爱你所选~

^.^

加油~

hsinyee. said...

ru.
err.explained to u jor rite?xD

jun.
actually i dun hav problem wif dat.
xD
btw
also thxs.=)

hsinyee. said...
This comment has been removed by the author.